De Emmausgangers

De Emmausgangers
De Emmausgangers.

dinsdag 15 maart 2011

Texperanto Vervolg


Dit waren voorbereidingen voor Texperanto.
En dit is het gedichtje dat ik had gekozen.

Ik zie de zee
de zee ziet mij
dag zee
hoe gaat het?
ik eb, zegt de zee
wat heb je? zeg ik
ik heb eb
doet dat zeer?
nee, zegt de zee
een zee heeft geen zeer
Frank Eerhart

Hiermee ga ik verder aan de slag, om tot een eindwerk te komen.
Het papier dat ik heb gebruikt is gemaakt van olifantenuitwerpselen.
Dat had ik gekocht toen we in het Zuiden van Frankrijk op vakantie waren.


2 opmerkingen:

  1. ik moet hier echt om lachen. Papier van uitwerpselen van een olifant. Kom er maar op. Wie verzint er nu zoiets? Ga vooral door met jouw texperanto want het ziet er nu al prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja waarom niet papier van uitwerpselen? Weer een andere vorm van recyclen! Wel leuk om met teksten te werken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Stof tot nadenken

stofje stof stof
stof stofje stof
stof stof stofje

veel stof
stof tot nadenken
een lap stof

lapje lapje lapje
lapje lapje lapje
lapje lapje lapje

patchwork
tussenlaag
onderkant

een quilt

Marjo
September 2010

Zonnebloemen

Zonnebloemen
Zonnebloemen in het Zuiden van Frankrijk